Komunikacja public relations

PR Produktowy PR Korporacyjny i biznesowy Komunikacja wewnętrzna Komunikacja kryzysowa

PR Produktowy

PR jest wiarygodny, bo stwarza pozory obiektywności. PR jest skuteczny bo nawet nie wiesz kiedy mu ulegasz. PR buduje wizerunek. PR informuje o produktach. PR sprzedaje. PR nic nie kosztuje. W Polsce istnieje ponad 1000 tytułów prasowych, rozgłośni radiowych, stacji telewizyjnych i dużych portali internetowych. Zadbaj o to, aby jak najczęściej pisali i mówili właśnie o Tobie i Twoich produktach.

Nasze doradztwo obejmuje:

  • Projektowanie strategii działań PR
  • Realizację działań PR w prasie, radiu, telewizji i internecie
  • Wprowadzanie nowych produktów i usług za pomocą PR
  • Prowadzenie działań e-PR w Internecie
  • Organizacja konferencji prasowych i innych spotkań z dziennikarzami
  • Opracowywanie informacji i artykułów prasowych
  • Projektowanie działań PR skierowanych do rynku profesjonalnego
  • Realizacja i koordynacja działań PR firmy w innych krajach

Interesuje Cię współpraca PR?
Wyślij do nas zapytanie ofertowe a otrzymasz bezpłatne propozycje kompleksowych działań PR oraz porównanie aktywności medialnej Twojej firmy na tle konkurencji!
pr@globalbrand.pl

PR Korporacyjny i biznesowy

Celowe, świadome, zaplanowane i konsekwentnie realizowane budowanie wizerunku firmy to podstawowe zadanie każdego przedsiębiorstwa. Poprzez niego ludzie będą kształtować sobie zdanie o Twoich produktach i usługach. Pokaż się im od najlepszej strony!

Nasze doradztwo obejmuje:

  • Projektowanie programów charytatywnych, odpowiedzialnego biznesu, proekologicznych i prozdrowotnych
  • Projektowanie działań firmy w zakresie mecenatu i sponsoringu
  • Projektowanie działów relacji inwestorskich
  • Prowadzenie działań lobbingowych
  • Projektowanie strategii komunikacji w zakresie B2B
  • Budowanie programów partnerskich i lojalnościowych
  • Projektowanie działań utrzymujących dobre relacje z kluczowymi klientami firmy
  • Projektowanie i publikacja firmowych wydawnictw prasowych i internetowych
  • Integracja z innymi działaniami marketingowymi i reklamowymi
Wyślij zapytanie

Komunikacja wewnętrzna

Statystycznie ponad 80 procent pracowników dużego przedsiębiorstwa nie zna wartości, misji i celów strategicznych swojej firmy. Ponad 90 procent nie ma informacji o jej planach, zmianach czy sukcesach. Chcemy aby o naszej organizacje dobrze mówili na zewnątrz? Zadbajmy aby najpierw mówili tak innym sami pracownicy!

Nasze doradztwo obejmuje:

  • Badanie kultury korporacyjnej i postaw pracowniczych
  • Budowanie strategii firmy w zakresie różnych obszarów komunikacji wewnątrz firmy
  • Kształtowanie motywacji i postaw lojalnościowych u pracowników
  • Budowanie dobrej atmosfery pracy
  • Zapobieganie konfliktom
  • Budowanie systemu obiegu informacji w firmie
  • Projektowanie i wdrażanie narzędzi komunikacji wewnętrznej
  • Opracowania wewnętrznych publikacji prasowych i internetowych
  • Projektowanie firmowych stron intranetowych
  • Badanie efektywności działań w zakresie komunikacji wewnętrznej
Wyślij zapytanie

Komunikacja kryzysowa

Duży kryzys nie musi być wynikiem katastrofy, często rodzi się z małej plotki. Większości z nich można zapobiec. Kolejne zneutralizować. Czasami pozostaje tylko ograniczanie szkód. Przygotowanie się na sytuacje kryzysowe uprzedza ich wydarzenie się. Umiejętne zarządzanie w sytuacji kryzysowej może nawet wpłynąć pozytywnie na wizerunek firmy.

Nasze doradztwo obejmuje:

  • Diagnozowanie możliwych sytuacji kryzysowych w firmie w obszarach: ekonomicznym, prawnym, ekologicznym, nieszczęśliwych zdarzeń, pracowniczym, sabotażu, negatywnych informacji.
  • Przygotowanie planu działania firmy i zarządu w wybranych sytuacjach kryzysowych
  • Tworzenia kompleksowych opracowań zasad postępowania firmy w sytuacji kryzysowych
  • Zarządzanie kryzysami
Wyślij zapytanie