Czekanie w kolejce może być uciążliwe, zabiera bowiem wiele czasu. Dlatego też już dawno powstał tak zwany system kolejkowy, mający za zadanie ułatwić między innymi obsługę klientów. Polega on na obsługiwaniu osób w kolejności ich zgłoszenia się, w wielu instytucjach aby zostać obsłużonym należy wcześniej pobrać numerek i czekać na jego wywołanie. Jednak tego typu systemy obecnie stosuje się znacznie szerzej, także jak mowa o świadczeniu usług w Internecie. Często system kolejkowy wykorzystywany jest między innymi na czatach online, przeznaczonych dla klientów, gdzie widzą oni ile osób jest przed nimi i jaki jest szacowany czas oczekiwania na rozmowę z konsultantem. Z takich usług korzysta także księgowość Gdynia zalicza się do miast, gdzie wiele biur już z niego korzysta. Mowa tutaj nie tylko o obsłudze klienta w biurach stacjonarnych, ale także właśnie na czatach online czy też przy obsłudze korespondencji. Tutaj bowiem trafiające na skrzynkę biura rachunkowego maile obsługiwane są według kolejności ich przyjścia, aby nikt nie musiał zbyt długo czekać na załatwienie danej sprawy. Stosowanie tego systemu pozwala zaobserwować, w jakich momentach jest zwiększone zapotrzebowanie na dodatkowych pracowników czy też jaki czas przeznaczany jest na obsłużenie jednego klienta.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Leave a Reply